منو

دکتر آیدا پرویزی

متخصص زنان، زایمان، نازایی، زیبایی




013-32131218

رشت، خیابان نواب، روبروی داروخانه دکتر ایروانی، ساختمان پزشکان سپید طبقه اول

لیزر موهای زائد با لیزر دایود رکسانا

سیستم لیزر دایود رکساانا Roxana Novel (لیزر دایود فایبر کوپل رکسانا) ، دارای هندپیسی با وزن کم و طول عمر بسیار بالای ماژول لیزر مقرون به صرفه ترین سیستم در زمینه رفع موهای زائد می باشد .این سیستم دارای قدرت ایجاد پالسهای لیزر توان بالا ، با طول موجهای ۸۰۸ نانومتر ، جهت از بین بردن و کاهش موهای زائد می باشد. عملکرد با سرعت بالا ، نتیجه موثر و بدون درد ، Roxana را به مقرون به صرفه ترین انتخاب ممکن ، جهت برداشت موهای زائد تبدیل کرده است.

لیزر دایود رکسانا Roxana Novel

هدف لیزر موهای زائد، نابود کردن سلول‌های زایا در ریشه یا پیاز مو است که برای تحقق آن ابتدا باید ملانین (رنگدانه) مو را که در جوار پیاز مو قرار گرفته و به آن «کروموفور» نیز اطلاق می‌گردد مورد هدف قرار داد با شلیک لیزر، انرژی حرارتی که از لیزر آزاد می‌گردد پس از عبور از سطح پوست، توسط کروموفور یا ملانین جذب گشتهو درجه حرارت بسیار بالایی را در آن محل ایجاد می‌نماید به طوری که انتشار موجی شکل این گرمای زیاد به «هدف» یا «سیبل» که همان بولب یا پیاز مو می‌باشد
انتقال یافته و تمامی سلول‌های زایای فعال در ریشه‌ی مو در اثر این حرارت، دچار مرگ سلولی شده و نابود می‌گردند. حاصل این کنش و واکنش‌ها را نهایتاً در عدم رشد تعدادی از موها در پی هر جلسه لیزر شاهد خواهیم بود.

زمان ایده‌آل برای لیزر کردن مو‌ها، فاز «آناژن زودرس» می‌باشد. هنگامی‌که مو در مرحله‌ی رشد «آناژن زودرس» باشد می‌توان به بهترین و مطلوب‌ترین نتیجه در کاهش و محو بیشترین تعداد موهای زائد توسط لیزر دست یافت.


پشتیبانی از دو طول موج : ( two wavelengths)

سیستم ROXANA ICE جهت دستیابی به بهترین اثر گذاری روی تایپ های پوستی مختلف و همچنین بهترین اثر گذاری در طی جلسات در مانی ، توانایی پشتیبانی در از هندل ۷۵۵ و ۸۰۸ نانومتر را دارا می باشد .

بهترین سرعت شات : ( maximum speed)

سیستم ROXANA ICE در مد کاری REGULAR با فرکانس ۱۰ هرتز و در مد کاری RAPID با فرکانس ۱۵ هرتز توانایی ارائه بیشترین سرعت شات جهت بهترین نتیجه درمانی را دارا می باشد .

خنک کننده ترکیبی بسیار قدرتمند :

رکسانا با استفاده از سیستم کولینگ ترکیبی آب و نیمه هادی می تواند علاوه بر بالا بردن عمر لیزر ، راحتی و بدون درد بودن معالجه را تضمین کند .

ویژگی های دستگاه لیزر دایود رکسانا

  • سرعت بسیار بالای این دستگاه
  • نتیجه خیلی خوب در از بین بردن موها
  • نداشتن درد
  • از تکنولوژی rapid استفاده می کند. می تواند سرعت را خیلی بالا ببرد.
  • اگر نوع پوست شما بین تایپ 1 تا 5 است می توانید از این دستگاه استفاده کنید.
  • برای موهای رنگ روشن که زیاد کلفت نباشند بهتر جواب می دهد.
  • از بین بردن موهای زائد یک منطقه از بدن در یک زمان.
  • نسبت به روش IPL بهتر عمل می کند . کارایی بیشتری دارد.

فواید استفاده از دستگاه لیزر دایود رکسانا ایس

  • از بین بردن موهای زائد در ناحیه صورت ، شکم ، سینه ، ران
  • این دستگاه از فناوری جدیدی به نام فایبر کوپل استفاده می کند.
  • این دستگاه در هر میلی ثانیه می تواند موها را به صورت خطی و مربعی و مرتب از بین ببرد.
  • این دستگاه یک نمایشگر دارد که 12 اینچ وسعت دارد . به کاربری که با این دستگاه کار می کند توانایی لازم در انجام بهتر کارها را می دهد. چون قابل فهم است و مقدارهایی که باید وارد شود را به کاربر می دهد.
  • دارای دستگاه خنک کننده است . که به صورت ترکیبی کار می کند. در این دستگاه از یک  سیتم کولینگ ترکیبی استفاده شده که درون آن آّب دارد و به صورت نیمه هادی عمل می کند.
  • این دستگاه دارای یک شات است که سرعت آن می تواند تا 20 هرتز تنظیم شود و می تواند تأثیر خیلی خوبی روی فولیکول مو بگذارد.

سیستم RAPID :

رکسانا با ارائه فرکانس ۱۵ هرتز در مد RAPID ، با حفظ میانگین تزریق انرژی در شات هایی با قدرت کمتر هدف گذاری را روی فولیکول به بهترین شکل انجام می دهد .

 هدف لیزر موهای زائد، نابود کردن سلول‌های زایا در ریشه یا پیاز مو است ،که برای تحقق آن ابتدا باید ملانین (رنگدانه) مو را که در جوار پیاز مو قرار گرفته و به آن «کروموفور» نیز اطلاق می‌گردد مورد هدف قرار دادبا شلیک لیزر، انرژی حرارتی که از لیزر آزاد می‌گردد، پس از عبور از سطح پوست، توسط کروموفور یا ملانین جذب گشته و درجه حرارت بسیار بالایی را در آن محل ایجاد می‌نماید، به طوری که انتشار موجی شکل این گرمای زیاد به «هدف» یا «سیبل» که همان بولب یا پیاز مو می‌باشد انتقال یافته و تمامی سلول‌های زایای فعال در ریشه‌ی مو در اثر این حرارت، دچار مرگ سلولی شده و نابود می‌گردند. حاصل این کنش و واکنش‌ها را نهایتاً در عدم رشد تعدادی از موها در پی هر جلسه لیزر شاهد خواهیم بود.

آیا دستگاه لیزر رکسانا آیس عوارض دارد؟

عوارض استفاده از دستگاه های لیزر اگر توسط شخص پزشک مربوطه که حاذق باشد و مورد اطمینان باشد انجام شود ، نمی تواند خیلی زیاد باشد. وگرنه قرمزی و تورم را هر دستگاهی بعد از استفاده به همراه دارد. دستگاه لیزر اگر درست استفاده نشود ، می تواند موجب سوختگی شود. برای اطلاعات دقیق تر با شماره کارشناس ما  تماس حاصل نمایید.